Juniorien Beach alue SM turnaus annetaan haettavaksi

17.6.2010

Juniorien Beach alue SM turnaus annetaan haettavaksi Juniorien aluemestaruusturnauksen järjestelyoikeudet ovat seurojen haettavissa. Turnauksen ajankohta 3.-4.7.2010. Vapaamuotoiset hakemukset ma 21.6 mennessä Juha Kyllöselle (juha.kyllonen@gmail.com).

Juniorien Beach alue SM turnaus annetaan haettavaksi

Juniorien aluemestaruusturnauksen järjestelyoikeudet ovat seurojen haettavissa. Turnauksen ajankohta 3.-4.7.2010. Junior Tourin käytännön mukaan (U12 ja) U16 sarja pelataan lauantaina ja sunnuntaina U14 ja U18. Tästä voidaan poiketa ja turnaus järjestää vaikka yksipäiväisenä jos kenttiä ja toimitsijoita on käytettävissä tarpeeksi.

Järjestäjältä vaaditaan.

- Ilmoittautumisten vastaanotto ja osallistumismaksuseuranta

- Palkintojen tilaaminen PoPLin kautta

- Otteluohjelman teko beachin turnauskaavioita käyttäen, varauduttava viime hetken muutoksiin

- Tuomarit finaaliotteluihin, ja mahdollisesti muihin otteluihin joihin ei pelaavista joukkueista voida aikataulun vuoksi nimetä

Korvaukseksi järjestäjä saa osallistumismaksut kokonaisuudessaan. Myös oheismyynti ja sponsorihankinta on vapaasti järjestäjän toteutettavissa.

Hakemuksessa olisi hyvä olla mm. seuraavat tiedot:

- Käytettävissä oleva kenttien määrä,

- Aluella olevat muut palvelut esim pukukopit, suihkut, kioski, uimaranta (mahdollisesti etäisyys)

Lisätietoja: Juha Kyllönen, 050-5374206, juha.kyllonen@gmail.com