SEURATOIMINNAN LAATUARVIOINTITUKIEN HAKEMINEN LÄHESTYY

18.3.2010

Seuratoiminnan laatuarviointitukien hakeminen lähestyy Lentopalloliiton seuratoiminnan laatuarviointituet jaettiin ensimmäistä kertaa vuonna 2009. Tukien avulla seuroja kannustetaan toimintojensa kehittämiseen.

Kuluvanakin vuonna seurat saavat laatuarvioinnin kautta yhteensä 20000 € tukea. Toinen laatuarviointikausi toteutuu aikavälillä 8.6.2009 – 13.6.2010.

Arviointi on jaettu viiteen eri osa-alueeseen. Jokaiselle arviointikokonaisuudelle on täytettävä oma lomake, joiden täyttämiseen ovat erilliset ohjeistukset/kuvaukset.

Lomakkeiden palautusaika on viikoilla 18- 20/2010.

Huomionarvoista on, että tukea ei voi saada niistä osa-alueista, joista seura on saanut tukea v. 2009. Lähtökohtaisesti jokaista osa-aluetta kohden on jaettavana 4000 €, mutta summat voivat vaihdella osa-alueiden kesken, riippuen hakemusten määrästä ja laadusta.

Harkinnanvaraisessa osa-alueessa on kuluvana vuonna erityispainotuksen kohteena poikien lentopallotoimintaan liittyvät toimenpiteet.

Arviointiryhmän muodostavat Lentopalloliiton seurapalveluryhmän jäsenet sekä aluekehittäjät. Tukea saaneet seurat julkaistaan Seinäjoen Power Cupin yhteydessä ja tukien jakaminen ajoittuu syys- marraskuun väliselle ajalle joko maakuntailtoihin, syysparlamentteihin tai muihin sopiviin tilaisuuksiin.

Tarkempia tietoja löytyy osoitteesta: