KUTSU C-tytöt, massaleiri 14.-15.5.2011

7.5.2011

Tulevan kauden c-tyttöjen (1997-98 synt.) alueellinen massaleiri pidetään Lapin urheiluopistolla Rovaniemellä 14.-15.5.2011 Massaleirille pääsevät mukaan kaikki pelaajat, jotka seuravalmentajien mielestä ansaitsevat mahdollisuuden näyttää taitonsa aluevalmentajille. Leiri on loistava tilaisuus päästä vertaamaan omia lahjakkaimpia pelaajia muihin saman ikäisiin samoissa harjoituksissa. Leiri on myös hyvä tilaisuus päivittää omia valmennustietojaan ja -taitojaan olemalla mukana leirillä.

Leiriltä aluevalmentajat valitsevat pelaajat seuraaville alueleireille, jotka pidetään elo-syyskuussa. Leiritys huipentuu alue SM-kisoihin, jotka pidetään syyskuun viimeisenä viikonloppuna Etelän alueella.

Ilmoittautumiset leirille minulle sähköpostilla jarkkoala(at)hotmail.com viimeistään perjantaina 6.5.

Muistakaa ilmoittaa erityisruokavaliot.

Leirin hinta pelaajille on 75€.

Maksuohjeet:

Saaja: Pohjois-Pohjanmaan Lentopallo ry

Tilinumero: 574136-2135621

Viite: C-tytöt Rovaniemi Pelaajan sukunimi, Pelaajan etunimi

Hinta: 75,00

Eräpäivä: 11.5.2011

Jos jostain syystä maksat eräpäivän jälkeen, ota kuitti mukaan leirille.

Hintaan sisältyy majoitus mökeissä, liinavaatteet, päivällinen (la), iltapala (la), aamupala (su) ja lounas (su). Huomioithan, että ensimmäinen ruokailu on vasta lauantain päivällinen noin klo 16.00, joten ota välipalaa mukaan.

Varusteiksi normaalit saliharjoitusvarusteet, sekä lenkkeilyvarusteet.

Vanhemmille / seuravalmentajille on tehty majoituskiintiö uusista SportHotel –huoneista (2-4 hh). He voivat varata kurssisihteeri Krista Hyvöseltä (p. 020 798 4282 tai krista.hyvonen(at)santasport.fi) huoneita joko aamupalalla 45,10 €/ vrk/ hlö tai täysihoidolla (sis. la pä, su ap ja lo) 57,50 € / vrk / hlö. Jos ei ole varma, haluaako syödä opistolla, voi varata pelkästään aamupalalla ja ostaa ruokalippuja respasta sisään kirjautumisen yhteydessä.

Lisätietoja allekirjoittaneelta.

Lentisterveisin,